.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه جدید هادی‌شهر معرفی شد

در جلسه شورای اداری بابلسر حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری به‌عنوان امام جمعه هادی‌شهر معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، امام جمعه بابل بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه هادی‌شهر که در سالن اجتماعات دانشکده امام علی(ع) بابلسر برگزار شد با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش اظهار داشت: از زحمات حجت‌الاسلام سید جعفر رضایی(امام جمعه سابق هادی‌شهر) تقدیر کرد که با حضور خودشان نهاد امامت جمعه را در این منطقه برقرار و سالیانی در این مسئولیت انجام وظیفه کردند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی تصریح کرد: خدمات ارزشمندی که ائمه جمعه این منطقه در طول دو دهه توانست به مرحله اجرا درآورد و آحاد این مردم از برکات نماز جمعه بهره‌مند شوند در حقیقت بیانگر تلاش و برکاتی است که ما در طول سه دهه شاهد آن بوده و هستیم.

وی بیان داشت: هر چند در طول این سه دهه گردوغبارهای زیادی در این نظام به‌وجود آمد اما با حضور ائمه جمعه و خطبه‌هایی که در روز جمعه برای مردم ایراد می‌فرمودند سبب شد تا این گرد و غبارها شسته شود و فضای جامعه به آن شفافیت لازم برگردد و در مجموع جامعه بتواند از نهاد امامت جمعه و فضای سالمی که در جامعه ما حاکم است برخوردار شوند.

خطیب جمعه بابل با بان اینکه خدا را باید شکرگزار مردمی باشیم که آنها هم قدردان نهاد جامعه بودند و هستند افزود: تاکنون افراد زیادی در مناطق و بخش‌های جدید شتافتند تا نهاد جمعه در آنجا برگزار شود تا با این نهاد هم از برکات آنجا بهره‌مند شوند و هم مردم از برقراری نماز جمعه هویت پیدا کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه حجت‌الاسلام رضایی(امام جمعه سابق) به منطقه عباس‌آباد رفتند، خلائی در منطقه به‌وجود آمد، هر چند ائمه جمعه موقت منطقه نماز را برقرار می‌کردند اما مردم مشتاق بودند که از وجود امام جمعه بهره‌مند شوند و تلاش بسیار گسترده‌ای انجام شد تا این خلا در منطقه برطرف شود تا از حضور امام جمعه مستمرا بتوانند بهره‌مند شوند که این امر نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت این مسئله در قلوب این مردم و قدردانی آنها از این نعمت ارزشمندی است که از آن برخوردارند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: این توفیق بزرگی است که خدای متعال در این کشور فراهم آورد و هم برکات این نهاد و هم قدردانی متقابل مردم از این نعمت را شاهد بوده و هستیم.یقین دارم با موفقیت و توانمندی‌های امام جمعه حاضر ما همچون گذشته شاهد توفیقات زیادی در منطقه باشیم.

وی خطاب به مسئولان گفت: از این به بعد می‌طلبد مسئولان شهرستان و منطقه رابطه متقابلی با ائمه جمعه به‌وجود آورند چراکه علاوه بر حفظ انسجام ، برکات منطقه نیز صد چندان می‌شود.

روحانی با بیان اینکه در بسیاری از مناطق رابطه بسیار خوبی بین مسئولان و ائمه جمعه وجود دارد اذعان داشت: مسئولان حضور در نماز جمعه را فراموش نکنند و سعی کنند در نماز جمعه شرکت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.